Drumurile patriei


Netxplor

Pauzele lungi și dese, cheia marilor succese! Așa sună o vorbă plină de înțelepciune. Și tind să-i dau crezare, că-i în interesul meu. 🙂 N-am mai scris pe aici de o vreme, azi-mâine se fac două săptămâni, ocuapt fiind cu altele. Revin acum în forță, cu un articol… beton! Pentru că despre asta e vorba în el: despre betoane, agregate, construcții și infrastructură. Într-un fel. Străzi. Și mai ales, străzile românești.

L-am văzut zilele trecute pe Ponta, sau mai bine zis am citit o știre despre el, declarând că în următorii 3-4 ani va face 2-3 autostrăzi. Și mă gândesc cum pot scoate politicienii perle de genul ăsta pe gură, cu cea mai mare seninătate. Mai țineți minte cu câți ani în urmă s-a semnat contractul cu firma Bechtel pentru autostrada A3? Și cât timp le-a luat până să-l rezilieze? Și dacă e gata sau nu? Avem autostrăzi începute cu două guvernări…

Vezi articol original 323 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

