And, so it begins…


In Jurul Kadiei

Se pare că de-a lungul vieții un om se mută în medie de 11 ori. Pare enorm, nu-i așa?

2521882_20140511023313Eu tocmai pregătesc a patra mutare din viața mea, ceea ce explică și de ce am cam disparut de pe blog. Deocamdată avem una dintre slujbe asigurată, încă așteptăm vești pentru a doua, dar am făcut deja primii pași. Mai țineți minte articolul meu cu cele 5 orașe în care m-aș muta si mâine? Ei bine, din februarie noul nostru domiciliu va fi în Bergen, Norvegia. And, so it begins…

Între timp, fac calcule, cer estimări de la companiile de mutare, nu vreți să știți cât costă să muți o casă, strâng actele necesare pentru procedura de plecare din Elveția, caut actele necesare pentru noile slujbe (încă sper că vor începe amândouă deodată), vând lucrurile pe care nu le mutăm, mă uit după un apartament sau o casă de inchiriat. Nu pot…

Vezi articol original 348 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

