Enchantee


Anaulmanu's Blog

Ana, Enchantee! – parcă mă şi văd rostind îmbrăcată într-o rochiţă frumoasă, cu spatele gol, ruj roşu, gene sexy şi un zâmbet de milioane. Mă văd purtând Chanel. Chanel parfumul. Nu mi-a plăcut niciodată dar e … esenţa Franţei. Îl văd şi pe el…obişnuit. Nu e cald. Nu e foarte frig. E răcoare.

STOP! Să îmi pun ochelarii pentru a vedea mai bine. De fapt eu am o fustă mult prea scurtă, eventual nişte pantaloni scurţi mai scurţi decât cei mai scurţi posibil:) Un top din piele. Tocuri kilometrice şi de prost gust. Un bronz negru spre foarte negru. 

STOP! Mă văd arătând divin – într-o vestimentaţie care se poate numi mai mult vulgară şi mai puţin atrăgătoare. Cu un trup perfect lucrat şi tonifiat şi cu nişte picioare…cele mai frumoase din lume.vali1

Dacă au existat vreodată oameni pe care să îmi doresc neapărat să îi cunosc, aceia au fost doi…

Vezi articol original 908 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

